Sİz Hayal Edİn Bİz Gerçekleştİrelİm

YARATICI DÜŞÜNÜYORUZ

Ürün ve projerimizde yenilikçi çözümler ve yaratıcı fikirlerimizle sonuç odaklı işler üreterek memnuniyetinizi garantiliyoruz

ANALİZ EDİYORUZ

Müşterilerimizin isteklerini ve fikirlerini analiz ediyoruz ve günümüz teknolojilerini kullanarak ortaya teknolojik projeler çıkarıyoruz.

ÇÖZÜM ÜRETİYORUZ

Kaliteli ürün ve hizmet vererek beklentilerin üstünde fayda sağlıyoruz ve müşterilerimiz için çözümler üretiyoruz.

HIZLI ve GÜVENİLİR

İşlerimizin güvenilirliğini resmi sözleşmeler sayesinde müşterimizin haklarını ve fikirlerini koruyarak garanti ediyoruz.

HİZMETLERİMİZ

Web Uygulamaları

Kurumsal yazılım geliştirme konusunda sahip olduğumuz çeşitlilik ve tecrübe ile sizin ihtiyacınız olan yazılıma en doğru şekilde ulaşmanızı sağlarız. Son teknolojileri kullanarak etkili web uygulamaları yapıyoruz.

Mobil Uygulamalar

Mobil uygulamalar ve mobil yazılımdaki uzmanlığımızla mobil sektördeki en son teknolojileri kullanarak hizmet sağlıyoruz. Uygulamanızın diğerlerinden farklı olması için gerekli

Masaüstü Uygulamalar

Yüksek verim,kullanım kolaylığı ve müşteri memnuniyeti gibi faydaları olan masaüstü uygulamalarını; istenildiğinde bu verilere anında erişimin sağlanması ve kullanılabilmesi için proje planına uygun şekilde düzenliyoruz.

Gömülü Sistemler

Elinizde bir donanım kartı varsa bu karta uygun gömülü sistem yazılımı yapabiliriz veya önce donanım kartını sonra da gömülü sistem tasarımını yapabiliriz.

Elektronik Kart Tasarımları

Bom listesi oluşturularak tasarlanacak olan devrenin şemasını çizeriz. Buna uygun bir devre tasarımına başlarız. Üzerine elektronik komponentleri yerleştiririz ve bağlantı yollarını çizeriz. Ayrıca elektronik kart tasarımınızın gömülü sistem yazılımını da isteğiniz doğrultusunda kodluyoruz.

Entegrasyon Uygulamaları

Entegrasyon uygulamalarımızla teknolojilerin ve yazılımların birbirleriyle uyumlu, birbirlerine bağlı ve anlaşılır bir halde çalışmasını sağlıyoruz. Bu şekilde entegrasyon sistemlerini her türlü servis için kolay bir şekilde kullanılabilir hale getiriyoruz.

ÜRÜNLERİMİZ

  • Stratejik Performans Yazılımı

    Stratejik Performans Yazılımı

    +
  • Stratejik Performans Yazılımı

    Yazılımlarımız

    STRATEJİK PLAN –PERFORMANS İZLEME VE FAALİYET PROJE TAKİBİ
    KAMU İDARELERINDE STRATEJIK PLANLAMAYA İLIŞKIN USUL VE ESASLAR HAKKINDA YÖNETMELIĞE UYGUN OLARAK
    ? HAZIRLANMIŞ YAZILIMIZDA :

    ·        STRATEJIK PLANINIZI BAŞTAN YÖNETMELIĞE UYGUN DÖKÜMANTASYON ILE HAZIRLAYABILIRSINIZ. YÖNETMELIKTE  KI STANDART TABLOLAR (HEDEF KARTLARI VS) OTOMATIK OLARAK HAZIRLANIP MSWORD ÇIKTISI ŞEKLINDE TÜM PLANI KOLAYLIK HAZIRLAYABILIRSINIZ
    ·        STRATEJIK PLANA BAĞLI HER YIL YAPILACAK OLAN PERFORMANS PLANIN BÜTÇESI ILE BERABER YAPABILIR, GÖSTERGELERI YÖNETMELIĞI UYGUN BETIMLEYEBILIR ,IZLEMESINI YAPABILIRSINIZ. GIRILEN VERILERE GÖRE OTOMATIK PERFORMANS PROGRAMINIZ MSWORD FORMATINDA HIZLICA VE HATASIZ ALABILIRSINIZ.
    AYRICA TÜM IZLEME RAPORLARI PERFORMANS YILI BAKIŞI VE STRATEJIK PLAN BAKIŞIYLA BULUNDUĞUNUZ YILA KADAR OLAN VERI IZLEMESINI VE DEĞERLENDIRMESINI YAPABILIRSINIZ. İDARE VE BIRIM NOTUNU GÖREBILIR GRAFIKLERINI ALABILIRSINIZ.
    ·        HER YILIN IDARE VE BIRIM FAALIYET RAPORUNU KOLAYLIKLA YAPABILIRSINIZ.
    ·        ÇOKLU YETKILENDIRME ROLLERI BIRIM ,BIRIM KULLANICISI ,IDARE ROLLERIYLE TÜM KULLANICILAR YETKISI DAHILINDE VERI GIRIŞI VE IZLEME YAPABILIR.

     

     

  • Kalite Yönetim Sistemi ( KYS ) Yazılımı

    Kurumların kalite yönetimine yönelik dokümantasyon, iç denetim, makine ve teçhizat bakım ve onarım, anket yönetimini yapabilecekleri yazılımdır. Yazılım KYS birimi kontrolünde birimler tarafından kullanılmaktadır. KYS yetkilisi tüm kurumu yönetebilmekte ve birim yetkileri kendi birimlerini verilen yetkileri doğrultusunda yönetebilmektedir.

    +
  • Kalite Yönetim Sistemi ( KYS ) Yazılımı

    Yazılımlarımız

    Kurumların kalite yönetimine yönelik dokümantasyon, iç denetim, makine ve teçhizat bakım ve onarım, anket yönetimini yapabilecekleri yazılımdır.
    Yazılım KYS birimi kontrolünde birimler tarafından kullanılmaktadır. KYS yetkilisi tüm kurumu yönetebilmekte ve birim yetkileri kendi birimlerini verilen yetkileri doğrultusunda yönetebilmektedir.

    Yazılım web erişim yapabilen tüm cihazlar üzerinde çalışabilmektedir (desktop, dizüstü, tablet, telefon vb.)
    ·        Yazılım RESPONSIVE yapıdadır ve tüm platformlarda çalışabilmektedir.
    ·        Yazılıma kurum içi ve kurum dışı erişim imkânı bulunmaktadır.
    ·        Kurumun KYS yetkilileri tarafından birim personelleri yetkilendirilmektedir.
    ·        KYS işlemlerine ait evraklar şablon yapısındadır ve yetkili kullanıcı tarafından kolaylıkla değiştirilebilmektedir.

     

     

  • Satınalma Yazılımı

    Kurumların doğrudan temin yöntemiyle satın alma işlemlerini yapabileceği yazılımdır.

    +
  • Satınalma Yazılımı

    Yazılımlarımız

    Kurumların doğrudan temin yöntemiyle satın alma işlemlerini yapabileceği yazılımdır.
    Satın alma yetkilileri tarafından satın alma işlemlerini yapacak personeller görevlendirmesi yapıldıktan sonra satın alma işlemlerini görevli personel yürütmektedir.

    • Kullanıcı bazlı rol ve yetkilendirme
    • Birim kullanıcıları taleplerini takip edebilme
    • Detaylı raporlar alabilme
    • Stok ve hizmet yönetimi
    • Geçmiş alış analizleri değerlendirilip gelecek dönem için ihtiyaç analizi yapılabilmektedir.
    • Cezalı teminci ve firmalar takip edilebilir gerekli kontrolleri yazılım otomatik yapmaktadır.
    • Sisteme girilen tüm veriler tüm sahalar bazında istatistik raporları liste ve kümülatif ve grafik şeklinde alınabilmektedir.
    • Tüm raporlar esnek sorgulama yapısına sahip ve programcıya bağımlı olmadan istenilen liste ve raporlar tasarlanabilip çıktı olarak kullanıcı bazında alınabilmektedir.


  • ARDBİS (Altyapı Ruhsat Denetim ve Bilgi Sistemi) AYKOME Yazılımı

    Altyapı ruhsatlandırma denetim ve bilgi sistemi bütün altyapı çalışmalarını hızlı bir şekilde koordine etmek iş gücü, zaman kaybı ve bürokrasiyi azaltmak için yazılmıştır.

    +
  • ARDBİS (Altyapı Ruhsat Denetim ve Bilgi Sistemi) AYKOME Yazılımı

    Yazılımlarımız

    Altyapı ruhsatlandırma denetim ve bilgi sistemi bütün altyapı çalışmalarını hızlı bir şekilde koordine etmek iş gücü, zaman kaybı ve bürokrasiyi azaltmak için yazılmıştır.

    Programın içeriğinde sadece ruhsatlandırma değil otokontrol sağlayarak kişilerden bağımsız yönetmeliği içinde barındıran sayısal veriler işlendikten sonra ilin hangi noktasında kime ait altyapı olduğu bu altyapının cinsi, kullanılan malzeme, imalat yılı gibi verilere anında ulaşabilecek ruhsatlandırma ve çalışmalar esnasında doğacak olan hataları minimize edecek ayrıca belediyeler tarafından yapılacak yol kaldırım vs. çalışmalarında hızlı bir şekilde eksiklerin öğrenebileceği ve kesin programın kısa sürede yapılacağı bir program dizayn edilmiştir.

    Genel özellikleri ve emsallerinde üstünlükleri

    • Tam responsive web uygulaması
    • Mobil android ve ios destek sürümü
    • Tüm altyapı kurumları + diğer kurumlar ve belediyeleri aynı anda organize etme
  • İşyeri Ruhsat Denetim Bilgi Sistemi ( RUDES ) Yazılımı

    İşyerlerinin Ruhsatlandırılması, Ruhsat Öncesi ve Ruhsat Sonrası Kontrollerinin Yapılması, Denetlemelerin Yapılması ve Arşivlemelerinin yapılmasına olanak sağlayan yazılım

    +
  • İşyeri Ruhsat Denetim Bilgi Sistemi ( RUDES ) Yazılımı

    Yazılımlarımız

    İşyerlerinin Ruhsatlandırılması, Ruhsat Öncesi ve Ruhsat Sonrası Kontrollerinin Yapılması, Denetlemelerin Yapılması ve Arşivlemelerinin yapılmasına olanak sağlayan yazılım

    Başvuru: Gerçek veya tüzel kişilerin başvuruların kabulü.
    Değerlendirme: Başvuru yapılan yerin sınıf tespiti yapılması ve buna göre istenen belgeler belirlenmesi.
    Ruhsat Öncesi Denetim: İbraz edilen belgelerin yerinde kontrolü ve işyerinin beyana uygun tanzim edilip edilmediği hususlar, ruhsat düzenlenmeden önce denetlenir.
    Ruhsatlandırma İşlemleri: Tüm belgelerini tamamlayan ve işyerini amacına uygun tanzim eden işletmeler ruhsatlandırılır.
    Ruhsat Sonrası Denetim: Verilen ruhsatı takiben 1 ay içinde işletme denetlenir. Beyana aykırı hususların tespiti halinde işyeri yetkilisine eksiklik ve noksanlıkları tamamlaması için bir defaya mahsus 15 günlük süre tanınır. Giderilmemesi halinde verilen ruhsat iptal edilir. Eğer herhangi eksiklik yoksa ruhsat kesinleştirilir.
    Bildirim ve Arşivleme: Ruhsatı kesinleşen işletme bağlı olduğu odaya bildirilir ve dosya arşive kaldırılır.

  • Çevre Koruma Vektörel İlaçlama ( CİLAC ) Yazılımı

    Çevre Koruma Vektörel İlaçlama Web ve Mobil Uygulaması ( CİLAC ) Yazılımı, Coğrafi bilgi sistemi ve uygulama destek sistemi web yazılımı

    +
  • Çevre Koruma Vektörel İlaçlama ( CİLAC ) Yazılımı

    Yazılımlarımız

    Çevre Koruma Vektörel İlaçlama Web ve Mobil Uygulaması ( CİLAC ) Yazılımı, Coğrafi bilgi sistemi ve uygulama destek sistemi web yazılımı üzerinden, mücadele edilecek vektör türleri, vektör yaşam dönemleri, uygulama yapılacak bölgesel habitatlar ve habitatlara ait koordinatlar, uygulamalarda kullanılacak insektisit türleri, insektisitlerin karışım ve uygulama oranları, uygulamalarda kullanılacak ilaçlama ekipmanları ve uygulama yöntemlerine ait verilerin girişine olanak sağlayarak belirlenen verileri birbirleri ile ilişkilendirecek ve çalışma programı oluşturmaya olanak sağlayacak yazılım.

  • Sosyal Sistem ve Sosyal Market

    Dezavantajlı vatandaşların gelip alışveriş yapabileceği, web ve mobil tabanlı sosyal market yazılımıdır.

    +
  • Sosyal Sistem ve Sosyal Market

    Yazılımlarımız

    Dezavantajlı vatandaşların gelip alışveriş yapabileceği, web ve mobil tabanlı sosyal market yazılımı.
    Dezavantajlı vatandaşların online başvuruları takip eder, süreçlerini yönetir. Kartları ile sosyal marketten kendileri alışverişlerini yapabilir.

    Arka planda depo ve stok yönetimi ile bağışlar ve dezavantajlı vatandaşların alışverişlerini arşivler.
    Markete gelemeyecek durumdaki vatandaşlar, mobil uygulamasından ve web sitesinden online siparişlerini yapabilirler.
    Bunun dışında psikolojik destek, eğitim, sağlık, evde temizlik ve bakım hizmetleri ile aşevi hizmetlerini yönetir.


    Ordu Büyükşehir Belediyesi Sosyal Yardım Programı başvuruları için, vatandaşların kimlikleriyle birlikte bizzat kurumun Sosyal Hizmetler Şube Müdürlüğü'ne başvurmaları gerekmektedir. Başvuru esnasında, kişisel verilerin korunması amacıyla vatandaşlardan bir izin formu talep edilmektedir. Bu izin formu kapsamında, vatandaşların ekonomik durumları ve mal varlıkları gibi bilgiler 22 maddeden oluşan bir sorgulama ile değerlendirilmektedir. Sorgulama sonrası, sosyal inceleme görevlileri hane ziyaretleri gerçekleştirerek başvuruları değerlendirmektedir.


    Ordu Büyükşehir Belediyesi'nin hazırladığı Sosyal Yardım Puanlama Cetveli üzerinden vatandaşlar, 16 farklı kalemde değerlendirilmektedir. Her vatandaş için aynı işleyen süreç, dosyaların Sosyal Yardımlar Değerlendirme Kurulu toplantısında incelenmesiyle devam etmektedir. Kurul toplantısının ardından elde edilen bilgilere göre, vatandaşlara Sosyal Market Yardım Kartları isimlerine tanımlanmaktadır. Bu kartlar, vatandaşlar tarafından kimlikleriyle birlikte teslim alınmaktadır.


    Ordu Büyükşehir Belediyesi'nin hizmetine sunduğu sosyal market, 820 metrekarelik bir alana sahiptir. Giriş katında gıda, kırtasiye ve temizlik ürünlerinin yanı sıra şarküteri bölümü bulunmaktadır. Üst katta ise kıyafet ve ev tekstil ürünleri yer almaktadır. Sosyal market, 19 ilçedeki ihtiyaç sahibi vatandaşlara hizmet vermektedir.


    İhtiyaç sahibi vatandaşlara "Kart 52" adlı sosyal market kartı verilmektedir. Bu kartla markete gelerek ya da online alışveriş yaparak ihtiyaçlarını temin edebilirler. Markete gelerek alışveriş yapacak vatandaşlar, kimlik kartı ve sosyal market kartını market personeline göstererek işlemlerini tamamlayabilirler. Online alışveriş yapan vatandaşların siparişleri sistem üzerinden düşer ve dağıtım ekipleri tarafından en kısa sürede teslim edilir.


    Sosyal market yazılımı, Ordu Büyükşehir Belediyesi iştiraki olan Oryaz tarafından geliştirilmiştir. Yazılım, kasa sistemi, depo ve stok yönetimini içeren bir arka ofis uygulamasından oluşmaktadır. Stokun bağışla kabulü, fiyatlandırılması, etiketlendirilmesi, depo ve raf yönetimi gibi süreçleri yönetir ve yapılan çalışmaları istatistiksel olarak raporlar.

    Tanıtım videomuzu izlemek için tıklayınız.

  • Mobil Anket Sistemi

    Belediyenin çalışma yaptığı yerlere koyacağı kare kodlu panolar ile mobil uygulamadan vatandaşın görüşlerini hızla alıp değerlendiren sistem.

    +
  • Mobil Anket Sistemi

    Yazılımlarımız

    Online Mobil Anket Sistemi

    Belediyenin çalışma yaptığı yerlere koyacağı kare kodlu panolar ile mobil uygulamadan vatandaşın görüşlerini hızla
    alıp değerlendiren sistem.
    Esnek yapısı ile anketleri ve sorularınızı oluşturup, sınırsız sayıda anket yapabilirsiniz

  • Solar Bank

    Solar Bank

    +
  • Solar Bank

    Projelerimiz

     

    Solar Bank, güneş enerjisiyle çalışan bir banktır. Bu bank, güneş paneli aracılığıyla güneş ışığını elektrik enerjisine dönüştürerek dahili bir bataryaya enerji depolarlar. Bu enerji daha sonra akıllı cep telefonlarını şarj etmek için kullanılır.


    Güneş ışığına erişim sağlayan her yerde, bu cihazlar pratik bir enerji kaynağı sağlar. Ayrıca, doğa dostu bir enerji kaynağı olarak da değerlendirilir. Çünkü fosil yakıtlar gibi kirlilik yaratmaz ve yenilenebilir bir enerji kaynağı olan güneş ışığını kullanır.

  • CNC Tezgahı

    CNC Tezgahı

    +
  • CNC Tezgahı

    Projelerimiz


    CNC (Bilgisayarlı Sayısal Kontrol) tezgahı, bir bilgisayar tarafından kontrol edilen ve genellikle metal, ahşap, plastik ve diğer materyalleri kesmek, delmek, şekillendirmek veya işlemek için kullanılan otomatik bir tezgah türüdür. Bu tezgahlar, önceden belirlenmiş bir programı takip ederek materyali hassas bir şekilde işleyebilirler. CNC tezgahları, işleme için yüksek hassasiyet ve tekrarlanabilirlik sağlarlar. Bir parçayı üretmek için gerekli olan kesme, delme veya şekillendirme işlemlerini, bilgisayar tarafından kontrol edilen kesici takımlar veya diğer araçlar aracılığıyla otomatik olarak gerçekleştirirler. Bu, daha az insan müdahalesi gerektirir ve işlemlerin daha hızlı ve daha doğru bir şekilde yapılmasını sağlar.

  • Akıllı Bisiklet Sistemi

    Akıllı Bisiklet Sistemi Mobil uygulama ile akıllı bisikletin kiralanması ve abonelik yönetimi, web uygulaması ile izleme, istatistik, ciro ve taşeron raporları yönetilir. Mobil uygulama coğrafi tabanlı olup harita gösterimi, en yakın istasyona yönlendirme ve rota çizme özellikleri ile emsalsizdir.

    +
  • Akıllı Bisiklet Sistemi

    Projelerimiz

    Akıllı Bisiklet Sistemi


    6 yıl önce bir Alman firması tarafından Ordu’ya, Avrupa Birliği ülkelerinde geçerli bir join ödeme sistemi ile çalışan akıllı bisiklet sistemi kuruldu. Bakım onarım ve yıllık aidat giderleri yüksek olan sistemin 2-3 yıl çalıştırılmasının ardından pandemi nedeniyle çalışmasına ara verildi. Daha sonraki süreçte ise AB ülkelerinin bahsedilen join sisteminden ülkemizi çıkarması ve bu nedenle kiralama ücretlerinin Belediyeye aktarılması imkânı kalmadığından Alman firması sistemi kapatma kararı aldı.

    Ordu’da, Alman firmasının yazılımını geri çekmesiyle kullanılmaz hale gelen bisikletler, Oryaz mühendislerinin  ürettiği yerli yazılım ile günlük hayatta yeniden kullanılmaya başlandı. Aynı zamanda yazılım alanında dışa bağımlılığın da sonunu getirdi.?

    Oryaz 'ın Ar-Ge ekibi ile bisiklet dubalarındaki elektronik kart, yönetici kiosk kartlarını tasarlayarak üretime geçti. Bu çalışmanın ardından ORYAZ mühendisleri yine kartların programlamasını yaparak mobil uygulama ve web sitesinden yönetilebilir hale getirerek tamamladığı çalışma vatandaşların hizmetine sunuldu. bisiklet, tekerlek, bisiklet tekerleği, kara taşıtı içeren bir resim

Açıklama otomatik olarak oluşturuldu

    Vatandaşlar, kendi kimlikleriyle Orbike uygulamasına kayıt oluyorlar.?

    Kredi kartlarıyla hesaplarına yükleme yapıyorlar. Kullandıkları dakika karşılığında hesaplarından ücretlendirme yapılıyor.? 

    Kiralama geçmişlerini takip edebiliyorlar.?

    Orbike, coğrafi tabanlı bir uygulama olup harita gösterimi, en yakın istasyona yönlendirme ve rota çizme özelliklerine sahiptir.

    Web uygulaması kısmında abone işlemleri, vatandaşların bitmiş ve devam eden kiralamalarının takibi, cari işlemlerin kontrolü sağlanıyor.?

    İstatistik, ciro ve taşeron raporları oluşturulabilir. Bisiklet kiralarken veya teslim edilirken en çok tercih edilen istasyonlar, dubalar; ortalama bisiklet kullanımı vs. ile ilgili  raporlar oluşturularak analiz yapılabilir.

    Orbike Akıllı Bisiklet Uygulaması Osmaniye Belediyesi tarafından da Osbike uygulaması olarak kullanılmaktadır.

  • KVKK Eğitimi

    Türkiye Cumhuriyeti Anayasası ve Türk Ceza Kanunu başta olmak üzere pek çok düzenleyici bildirim tarafından tanımlanan kişisel verilerin korunması gereksinimi; 7 Nisan 2016’da 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe girmesi ile daha kapsamlı sorumluluklar ile tüm kurumların gündemine girmiştir. Gerek uluslararası standartlara uyum, gerek özel hayatın mahremiyeti ilkeleri kapsamında, bizler de bu düzenlemelerin gerekliliğini benimsiyoruz. Bilgi güvenliği yönetimi alanında süreçlerin tasarlanması ve hayata geçirilmesi konusunda deneyimli uzmanlarımız ile kişisel veri yönetimi ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyumluluğu kapsamında geliştirdiğimiz çözümler ile kurumunuzun ihtiyaçlarına en uygun çözümleri sunduğumuza inanıyoruz. BS 10012 Kişisel Veri Yönetim Sistemi ile ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi danışmanlığı üzerine sahip olduğumuz tecrübeler ve uygulama pratiklerinin de desteği ile kurumunuzda sürekli gelişen ve iyileşen bir sistemle birlikte kalıcı, dinamik, sürdürülebilir ve yönetilebilir bir kişisel veri yönetim sistemi kurmayı hedefliyoruz. Kişisel verilerin korunması kapsamında gerçekleştirilen analiz kapsamında aşağıdaki konular ele alınmaktadır:

    +
  • KVKK Eğitimi

    Danışmanlık Hizmetlerimiz

    Türkiye Cumhuriyeti Anayasası ve Türk Ceza Kanunu başta olmak üzere pek çok düzenleyici bildirim tarafından tanımlanan kişisel verilerin korunması gereksinimi; 7 Nisan 2016’da 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe girmesi ile daha kapsamlı sorumluluklar ile tüm kurumların gündemine girmiştir. Gerek uluslararası standartlara uyum, gerek özel hayatın mahremiyeti ilkeleri kapsamında, bizler de bu düzenlemelerin gerekliliğini benimsiyoruz. Bilgi güvenliği yönetimi alanında süreçlerin tasarlanması ve hayata geçirilmesi konusunda deneyimli uzmanlarımız ile kişisel veri yönetimi ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyumluluğu kapsamında geliştirdiğimiz çözümler ile kurumunuzun ihtiyaçlarına en uygun çözümleri sunduğumuza inanıyoruz. BS 10012 Kişisel Veri Yönetim Sistemi ile ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi danışmanlığı üzerine sahip olduğumuz tecrübeler ve uygulama pratiklerinin de desteği ile kurumunuzda sürekli gelişen ve iyileşen bir sistemle birlikte kalıcı, dinamik, sürdürülebilir ve yönetilebilir bir kişisel veri yönetim sistemi kurmayı hedefliyoruz.

    Kişisel verilerin korunması kapsamında gerçekleştirilen analiz kapsamında aşağıdaki konular ele alınmaktadır:

         • Risk yönetimi yapısı

         • Güvenlik politikaları

         • Bilgi güvenliği organizasyonu

         • İnsan kaynakları güvenliği

         • Bilgi varlık yönetimi

         • Erişim kontrolü güvenliği

         • Kriptografik kontroller

         • Fiziksel ve çevresel güvenlik

         • Bilgi teknolojileri operasyonları ve iletişim güvenliği

         • Sistem edinim, geliştirme ve bakım güvenliği

         • Tedarikçi ilişkilerinde güvenlik yönetimi

         • Bilgi güvenliği olay yönetimi

         • Hizmet sürekliliği ve veri yedekliği yönetimi

         • Bilgi güvenliği denetim ve kontrolleri

    Zafiyet tespiti ve sızma testi kapsamında kişisel verileri barındıran ve işleyen sistemler açık ağlardan (internet) ve şirket yerel alan ağından güvenlik ve zafiyet testlerine tabi tutulur.

    Kişisel Verilerin Korunması Kanununda Yer Alan Organlar ve Görevleri

    Kişisel Verileri Koruma Kurumu; Kişisel verilerin korunması kanununda verilen görevleri yerine getirmek üzere, idari ve mali özerkliğe sahip olarak kamu tüzel kişiliğinde bir kurum olarak kurulmuştur. Kurumun kanunla belirlenen kadrosu 195 kişiden oluşmaktadır. Bu çalışanlar arasında Kişisel Verileri Koruma Uzmanı ve Uzman Yardımcıları bulunacağı bu kişilerin Bilgisayar Mühendislerinden oluşarak gerekli hallerde kuruluşları yerinde denetleme faaliyetlerine katılmaları beklenmektedir. Kurumun karar organı Kişisel Verileri Koruma Kuruludur. Kurul 9 üyeden oluşmakta ve bunların beş üyesi TBMM, iki üyesi Cumhurbaşkanı, iki üyesi Bakanlar Kurulu tarafından seçilmiştir. Kurul üyelerinin görev süresi dört yıldır ve süresi biten üye yeniden seçilebilmektedir. Kurul üyeleri özel bir kanuna dayanmadıkça, Kuruldaki resmi görevlerinin yürütülmesi dışında resmi veya özel hiçbir görev alamazlar. Ancak, Kurul üyeleri asli görevlerini aksatmayacak şekilde bilimsel amaçlı yayın yapabilir, ders ve konferans verebilir ve bunlardan doğan ücret ve hakları alabilirler. Kurulun görev ve yetkilerinden bazıları şunlardır;

         • Kişisel verilerle ilgili haklarının ihlal edildiğini ileri sürenlerin şikayetlerini karara bağlamak.

         • Kişisel verilerin kanunlara uygun olarak işlenip işlenmediğini incelemek ve gerektiğinde bu konuda geçici önlemler almak.

         • Özel nitelikli kişisel verilerin işlenmesi için aranan yeterli önlemleri belirlemek.

         • Veri Sorumluları sicilinin tutulmasını sağlamak.

         • Bu kanunda öngörülen idari yaptırımlara karar vermek.

    Veri sorumlusu; Kişisel verilerin işleme amaçlarını ve vasıtalarını belirleyen, veri kayıt sisteminin kurulmasından ve yönetilmesinden sorumlu olan gerçek ve tüzel kişiyi ifade etmektedir. Veri sorumlusu;

         • Kişisel verilerin hukuka aykırı olarak işlenmesini önlemek.

         • Kişisel verilere hukuka aykırı olarak erişilmesini önlemek.

         • Kişisel verilerin muhafazasını sağlamak amacıyla uygun güvenlik düzeyini temin etmeye yönelik gerekli her türlü teknik ve idari tedbirleri almak zorundadır.

    Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Kapsamında Uygulamalar

    Kişisel Verilerin Korunması kanunu gereğince, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde kişisel veriler resen veya ilgili kişinin talebi üzerine veri sorumlusu tarafından silinmesi, yok edilmesi veya anonim hale getirilmesi beklenmektedir.

    Kişisel veriler kişinin açık rızası olmaksızın aktarılamaz, yurt dışına çıkarılamazlar. Belirtilen bu duruma yukarıda saydığımız kişisel verilerin açık rıza olmadan işlenmesine olanak tanıyan bazı koşullar istisna oluşturmaktadır. İlaveten yurt dışına çıkarılmasına ilişkin istisnalar arasında;

         • Kişisel verinin aktarılacağı ülkede yeterli korumanın bulunması

         • Yeterli korumanın bulunmaması durumunda veri sorumlularının yeterli bir korumayı yazılı olarak taahhüt etmeleri ve Kurulunun izninin bulunması bulunmaktadır.

    Yeterli korumanın bulunduğu ülkelerin Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafında ilan edileceği belirtilmiştir.

    İlgili kişiler kişisel verilerinin işlendiğini düşündükleri kuruluşun veri sorumlusuna yazılı olarak veya Kurulun belirleyeceği diğer yöntemlerle başvurma hakkına sahiptir. Veri sorumlusu başvuruda yer alan talepleri 30 gün içinde ücretsiz şekilde sonuçlandırmakla yükümlüdür. Ayrıca işlemin bir maliyet gerektirmesi durumunda, Kurulca belirlenen ücret alınabilir. Veri sorumlusu bu başvuruyu kabul veya gerekçesini açıklayarak reddeder ve cevabını ilgili kişiye yazılı veya elektronik ortamda bildirebilir. Başvurunun reddi, verilen cevabın yetersiz bulunması veya süresinde başvuruya cevap verilmemesi halinde, ilgili kişi veri sorumlusunun cevabını öğrendiği tarihten itibaren 30 ve her halde başvuru tarihinden itibaren 60 gün içinde Kurula şikayette bulunabilir. Kurula şikayette bulunmadan önce başvuru yolunun tüketilmesi istenmektedir. Kişilik hakları ihlal edenlerin, genel hükümlere göre tazminat hakkı saklıdır.

    Kurul, şikâyet üzerine veya ihlal iddiasını öğrenmesi durumunda resen, görev alanına giren konularda gerekli incelemeyi yapar ve talebi inceleyerek ilgililere cevap verir. şikâyet tarihinden itibaren 60 gün içinde cevap verilmezse talep reddedilmiş sayılır. Kurul yapılan inceleme neticesinde ihlalin varlığını tespit ederse, aykırılıkların veri sorumlusu tarafından giderilmesine karar vererek tebliğ eder.

    Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Kapsamında Cezalar

    Kişisel verilere ilişkin suçlar bakımından 5237 sayılı Türk Ceza Kanunun 135 ila 140. Madde hükümleri uygulanır. İlgili kanunun 135. maddesi kişisel verilerin kaydedilmesine aykırı durumlarda kişilere 6 aydan 3 yıla kadar hapis cezası, 136. maddesi verileri hukuka aykırı olarak verme veya ele geçirme hükümlerine aykırı durumlarda 1 yıldan 4 yıla kadar hapis cezası öngörmektedir. 138. madde verileri yok edilmemesine ilişkin ihlallerde ilgili kişinin 6 aydan 1 yıla kadar hapis cezasına çarptırılmasını istemektedir. 137. madde ise suçun nitelikli olarak işlenmesi durumunda verilecek cezanın yarı oranda artırılmasını belirtmektedir.

    Kişisel Verilerin Korunması Kanununun;

         • 10. maddesinde belirtilen veri sorumlusu veya yetkilendirdiği kişinin ilgili kişilere aydınlatma yükümlülüğünü yerine getirmemesi durumunda 5.000 Türk Lirasından 100.000 Türk Lirasına kadar,

         • 12. maddesinde aktarılan veri güvenliğine ilişkin yükümlülükleri yerine getirmeyenler hakkında 15.000 Türk Lirasından 1.000.000 Türk Lirasına kadar,

         • 15. maddesinde Kurul tarafından verilen kararları yerine getirmeyenler hakkında 25.000 Türk Lirasından 1.000.000 Türk Lirasına kadar,

         • 16. maddesinde öngörülen Veri Sorumluları Siciline kayıt ve bildirim yükümlülüğüne aykırı hareket edenler hakkında 20.000 Türk Lirasından 1.000.000 Türk Lirasına kadar idari para cezası verilir.

    Kişisel Verilerin Korunması Kanununda Yer Alan İstisnalar

    Kişisel Verilerin Korunması Kanunu hükümleri aşağıdaki hallerde uygulanmaz;

         • Kişisel verilerin, üçüncü kişilere verilmemek ve veri güvenliğine ilişkin yükümlülüklere uyulmak kaydıyla gerçek kişiler tarafından tamamen kendisiyle veya aynı konutta yaşayan aile fertleriyle ilgili faaliyetler kapsamında işlenmesi

         • Kişisel verilerin anonim hale getirilerek araştırma, planlama ve istatistik gibi amaçlarla işlenmesi

         • Kişisel verilerin milli savunmayı, kamu düzenini, özel hayatın gizliliğini ve kişilik haklarını ihlal etmemek ya da suç teşkil etmemek kaydıyla sanat, tarih, edebiyat veya bilimsel amaçlarla ya da ifade özgürlüğü kapsamında işlenmesi

     

         • Kişisel verilerin milli savunmayı, kamu düzenini sağlamaya yönelik olarak kanunla görev ve yetki verilmiş kamu kurum ve kuruluşları tarafından yürütülen önleyici, koruyucu ve istihbari faaliyetler kapsamında işlenmesi

         • Kişisel verilerin soruşturma, kovuşturma, yargılama ve infaz işlemlerine ilişkin olarak yargı makamları veya infaz mercileri tarafından işlenmesi

  • Suver 2020 EKS Akıllı Su Sayacı

    Suyun geçişini ölçmek için bir sayaç mekanizması içerirler. Bu mekanizma, suyun akış hızını ve toplam miktarını belirlemek için çeşitli sensörler veya diğer ölçüm mekanizmalarıyla çalışır.

    +
  • Suver 2020 EKS Akıllı Su Sayacı

    Su Sayacı Üretimi

     


    • Suyun geçişini ölçmek için bir sayaç mekanizması içerirler. Bu mekanizma, suyun akış hızını ve toplam miktarını belirlemek için çeşitli sensörler veya diğer ölçüm mekanizmalarıyla çalışır.
    • Su sayaçları, su tüketimini izlemek, faturalandırmak ve suyun verimli bir şekilde kullanılmasını teşvik etmek için önemlidir. Ayrıca su sızıntılarını tespit etmek ve su kullanım alışkanlıklarını analiz etmek için de kullanılır.
    • Günümüzde, geleneksel mekanik su sayaçlarına ek olarak, daha gelişmiş dijital ve akıllı su sayaçları da bulunmaktadır. Bu akıllı sayaçlar, uzaktan izleme, veri analizi ve su tüketimi yönetimi gibi özellikler sunar, böylece su kaynaklarının daha etkin bir şekilde kullanılmasına yardımcı olur.




    Suver 2020 EKS Akıllı Su Sayacını Uyandırma İşlemi                    

                                 

                                                                                                                          



                

    Ödeme Noktaları

    Altınordu Şubesi Ünye Şubesi Fatsa Şubesi

    Şarkiye Mahallesi Osman Paşa Cad. No:70 Gogina Sokak No:9/A No: 14/A Sümer Sokak Yaşar İş Merkezi No:6/A

    Tel: (452) 222 52 11 Tel: (452) 323 19 85 Tel : (452) 424 35 09


  • Suver2020 GSMli Akıllı su Sayacı

    Gsmli su sayaçları telefon ve bilgisayara yüklü olan “SUVER 2020” uygulaması üzerinden dünyanın her yerinden anlık su yüklemesi yapabildiğiniz uzaktan kontrollü elektronik su sayaçlarıdır. Su sayacınızda ne kadar suyunuzun kaldığını uygulama üzerinden kontrol edebiliyorsunuz. Her bir su yüklemelerinin ödeme bilgilerini sayaç işlemleri bölümünden görüntüleyebiliyorsunuz. Sayacınızda suyunuz azaldığında ( 3 m³- 2 m³-1 m³) suyunuz kaldığı olarak 3 defa mesaj olarak bilgi gönderiyoruz.

    +
  • Suver2020 GSMli Akıllı su Sayacı

    Su Sayacı Üretimi


    • Dünyanın her yerinden cep telefonu ile kredi yükleyebilme
    • NFC ile telefonu karta dönüştürebilme 
    • Sınıfının en ekonomik su sayaçları
    • 40 ayrı veri türünü sisteme aktarabilen tek sayaç
    • Su tesisatında oluşan kaçakları hissedebilme 
    • Online olarak cep telefonundan yönetebilme 
    • Pil ve parça değiştirilebilir özelliği sayesinde yeni sayaç almaya gerek kalmayan, abone dostu Türkiye'nin tek modüler sayacı.
    • Oryaz A.Ş. patentli, Türkiye'nin en gelişmiş tek su sayacı


    Suver 2020 GSM'li Akıllı Su Sayacını Uyandırma İşlemi 




  • SUVER2020 NBIoT AKILLI SU SAYACI

    SUVER2020 NB-IoT AKILLI SU SAYACI

    +
  • SUVER2020 NBIoT AKILLI SU SAYACI

    Su Sayacı Üretimi


    • Teknolojinin gelişmesiyle birlikte akıllı cihazların yaşantımızı daha  kolay, pratik ve kullanışlı bir boyut kazandırdı. Fakat her şey tek tuşla kontrol edilebilir seviyede.
    • Biz de bu kontrol edilebilir hayatımıza yenisini ekledik ve uzaktan kontrol edilebilecek bir su sayacı geliştirdik.
    • Suver2020 NB-IOT SU sayacımıza dünyanın neresinde olursanız olun su yükleyebilir içerisinde ne kadar su kaldığını görebilir ve istediğiniz zaman sayacın vanasını açıp kapatabilirsiniz. 
    • Sayaç tüketimi hakkında verileri inceleyebilirsiniz.
    • Kendi geliştirdiğimiz yazılım ve uygulamalarımızla müşteri isteğine bağlı olarak özellikler ekleyebilir ve değişiklikler yapabiliriz.





      Referanslar

      İLETİŞİM

      Bize Ulaşın

      ORYAZ Ailesi olarak özel projeler geliştiriyoruz. Bize ulaşmak için iletisim@oryaz.com.tr mail adresinden ulaşabilirsiniz.

      Mail Gönder

      Düz Mahalle Kültür Cad. No: 14/401 Altınordu/ORDU